+follow dashboard tumblr tutobies fan fic twitter
ask.fm POST NANEUN CHINGU PRINCE
R.A.N.D.O.M.
Wednesday, 23 January 2013 | 21:24 | 0 comments



Assalamualaikum


24.Januari adalah birthday mokkcik aku, Kebetulan, hari ini hari maulidur rasul. Ya, Allah, rezeki dia =)
HAPPY BIRTHDAY, MOKKCIK!!
malam tadi ; 

Aku pun tak tahu kenapa malam tadi aku mimpi pasal ________ . Ya, Allah. sedih betul. =,( aku tak boleh bayangkan kalau benda tu terjadi. tapi, BENDA tu, setiap manusia akan mengalaminya. nak tahu apa benda yang aku mimpi?
Ayah aku meninggal dunia  Masya'Allah. tulah, kau afrina, tidur tak basuh kaki dulu. LOL. Mimpi tu dah DUA kali. benda yang SAMA. Aku takut sangat-sangat. Aku tak ingat sangatlah mimpi tu. *kabur. aku pun tak tahu kenapa. Maybe, kau tu JAHAT sangat kot afrina. Bila sedar-sedar je, mata aku bengkak dan pipi aku banyak sangat air mengalir. *sakit mata kot. LOL. Tapi _________.

okaylah, lupekan jelahh pasal tu;

dah, takde apa-apa lagi nak diceritakan. =) esok SEKOLAH. haha, aku ingat hari ini hari sabtu lah tadi T______T

wassalam.



FUTURE
PAST